Naš pristup upravljanju podacima i izveštavanju zasniva se na predpostavci da su podaci kategorija koja je ključna u efikasnoj administraciji poslovnih putovanja.
Podatke o putovanjima prikupljamo iz našeg rezervacionog sistema GDS Amadeus, brojnih drugih hotelskih i servisnih rezervacionih sistema i našeg finansijsko-informacionog sistema.

Sve lokalne i regionalne podatke o svim pruženim i realizovanim uslugama putovanja konsolidujemo po korisniku – preduzeću, poslovnoj jedinici ili bilo kojem centru određenom od strane korisnika i tako obrađene i sortirane podatke dostavljamo na uvid za sva tržišta, na upit ili po utvrđenom rasporedu.

Omogućavamo jednostavnu analizu podataka o realizovanim uslugama putovanja, koji su namenjeni korišćenju na različitim nivoima i u različitim sektorima u preduzećima korisnicima. Kreirani izveštaji namenjeni su analizi proteklih i predviđanjima za buduće periode i fokusiraju se na posebne oblasti potrošnje za poslovna putovanja, korišćenje od strane sektora nabavke i finansija, kao i na brojne mogućnosti ušteda. Oni se stvaraju imajući u vidu upravo ovakve potrebe naših domaćih i stranih korisnika, preduzeća iz raznih sektora privrede i društva. Ovakav sistem i pristup obezbeđuju vredan input za kreiranje izveštaja za upravu i to na raznim nivoima, od najviših korporativnih, do posebnih sektora u okviru preduzeća.

Korisnicima omogućavamo pristup tačnim i konsolidovanim podacima, a u okviru dogovorenih termina dostave izveštaja.
Izveštaji uključuju broj i vrednost pruženih usluga putovanja za svakog putnika, a po određenim kategorijama i to sve na raspolaganju i na zahtev korisnika – preduzeća.